Pidetään huolta jäsenistä- koulutus

Haluatko saada erilaisia näkökulmia ja ideoita yhdistyksen jäsenpitoon ja -hankintaan?

Tule mukaan Pidetään huolta jäsenistä -koulutukseen kuulemaan ja vaihtamaan ajatuksia siitä, miten yhdistys voi palvella jäseniään parhaalla mahdollisella tavalla. Koulutuksessa työstetään jokaiselle yhdistykselle yksi uusi keino jäsenhankintaan sekä yksi keino jäsentyytyväisyyden lisäämiseen. Koulutuksen teemoja ovat:

• Mitä jäsenet toivovat, miten yhdistys voi vastata toiveisiin?
  • Millä tavoin yhdistys voi tehdä jäsenhankintaa?
  • Miten edistää yhdistyksen tunnettuutta?

Kenelle? Mukaan ovat tervetulleita kaikki jäsenyysasioista kiinnostuneet: yhdistyksen jäsenet ja vapaaehtoiset. Koulutus on suunnattu Härmän, Kokkolan,Vaasan ja Seinäjoen seudun keliakiayhdistysten jäsenille.

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään 10.3. tästä.

Koulutus on maksuton ja sisältää kevytlounaan Ravintola Almassa
( https://www.hotelalma.fi/lounas/ )
Kahvittelut Järjestötalolla.

Matka- ym. kuluista vastaa jokainen itse ellei oma taustayhdistyksesi ole tehnyt päätöstä tukea osallistujien matkakuluja tai järjestää yhteiskuljetusta.

Koulutus toteutetaan yhdessä Seinäjoen seudun ja lähialueen muiden keliakiayhdistysten kanssa, saat myös vinkkejä ja ideoita muilta yhdistyksiltä.

Peruutusehdot: Ilmoittautuminen on tarjoilun vuoksi sitova. Peruuttamatta jätetystä paikasta tai alle viikon sisällä tapahtuvista peruutuksista perimme ilmoittautuneelta 15 euroa. Peruutukset tulee tehdä osoitteeseen vapaaehtoistoiminta@keliakialiitto.fi tai puhelimitse 050 3830 720.

Kouluttajana toimii Keliakialiiton vapaaehtoistoiminnan asiantuntija Tanja Laatikainen. Koulutus toteutetaan yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.